Hoppa till innehåll

På förlossningen!!!

14 september 2010

Ja, jag antar att det inte är någon hemlighet, att mina döttrar ska få en lillebror till. 🙂 Det är deras pappa och hans fästmö som väntar bebis, BF idag, och jag läste på Fejjan i morse att dom åkt in till förlossningen….. *wee* SPÄNNANDE!

 

Men sedan har jag inte hört nåt mer, så kanske har den kommit? Eller inte? Antar att jag får veta mer i morgon…. haha… Jag är dö-nyfiken!

 

Imorgon ja…. 15 september! En stor dag i den här familjen! Liten fyller 3 år! Ska sätta mig nu och slå in lite födelsedagspresenter…. 🙂 Min lillplutta har blivit stor!

 

071002 045Liten – här några veckor gammal…

fodelsedag … och nu är hon redan 3 år!

One Comment leave one →
  1. 14 september 2010 22:43

    Hej! Såg att du hade lite frågor om Vegas. 😉 Skicka gärna ett mail till millan.holm@hotmail.com så svarar jag gärna på dina frågor.

    Kram Millan

Lämna en kommentar