Hoppa till innehåll

Jag har fått en Award!

14 september 2010

Tack, snälla Malin för den här! Blev jätteglad, kul att någon uppskattar min blogg! =)

untitled 

"När man fått denna award så hör det till att man skall berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto, och skicka vidare till 5 andra bloggar!"

 

1. Mina Underbara Barn. De ger mig glädje, kärlek och jag är oerhört tacksam att just jag fått äran att vara deras mamma!

2. Min Underbara Sambo. Trots att vårt förhållande började på ett ganska direkt sätt, i och med att jag hade barn redan, jag var nyskild och det har varit rätt tufft faktiskt, från början – så finns han alltid där, med sin humor, sin omtänksamhet och sin stora famn. Alltid. Jag Älskar Dig!

3. Min Underbara Syster. Det är en av de bättre sakerna jag gjort i livet, att flytta hit ut – att ha gångavstånd till min syster. Hon är min bästa vän, syster och kamrat. Vi umgås nästan jämt, men aldrig att det känns för mycket.

 

Mitt (ett av alla) favoritfoton:

v41 0

Jag och min stora Bebismage. Jag älskar att vara gravid, och just denna bilden är helmysig tycker jag, framkallar många minnen – sparkarna man kände, allt spännande man hade framför sig och kärleken man känner till det barn man bär men ännu inte har träffat.

 

Jag vill ge vidare denna Award till:

Minna

Linda

Heidi

Anna

Spiderchick 

(Aja, Spajjder, hon är “kändis”, men hon kanske vill ha den iaf?! Jag vill iaf ge den till just hene!)

3 kommentarer leave one →
  1. 14 september 2010 15:41

    Hmm…. Konstigt att inte paket har kommit.
    Jag bad pappa posta det i tisdags (förra) fast han reste bort på onsdag morgon så han kanske aldrig han skicka det och han kommer hem ikväll.
    Men om han har skickat det borde det ha kommit så det är troligtvis inte postat.
    Men jag postar det iså fall imorgon 😀

    Kram Rebecca

  2. Linnea permalink
    14 september 2010 19:50

  3. 16 september 2010 8:23

    tack tack va glad jag blir

Lämna en kommentar