Skip to content

Ska sova egentligen…

13 juni 2015

… Men surfade in på att polisen hittat en avliden kropp förmodligen den försvunna Lisa Holm. Usch för jävligt alltså😡

En mer positiv sak är att under tider jag skrev detta inlägg
Så hörde jag folk tjoade o hejjade högljudt
Åt cyklister på Vätternrundan. Förmodligen de första
Som nu passerade Hjo! Hejja hejja 👍

Nån gång kanske …. Fast cykling är inte min grej. Däremot är utmaningar min grej så
Vi får väl se
Hur
De bliver. Är
Taggad på ett löpplopp iaf trots att jag inte helt kommit igång med 100 än känns det som.

No comments yet

Kommentera

