Skip to content

Morgonstund.

30 maj 2015

Kaffe o nåt norskt relationsprogram på 1:an. Nyhetsmorgon startar visst senare på lördagar. Alla sover. Jag ska snart till jobbet.
Regnar ute. Så det blev inget husvagnsliv i helgen. Jag för visso ska ju jobba och gå ut o parta i kväll. OMG hur ska jag orka? 😳

Ha en fin dag!
Kom o tänka på innan, snart har jag bloggat i 8 år. Trots att jag knappt skriver nåt direkt intressant längre, i min mening, så är det skönt att ha bloggen som ett litet tidsfördriv. Typ istället för Hay day eller bubbles eller va det nu är ”alla andra” grejar med

20150530-065757-25077503.jpg
grillade igår – marshmallows till efterrätt! 😄

No comments yet

Kommentera

