Skip to content

Bästa fredagen på länge!

06 februari 2015

Denna va extremt perfekt! ❤️

– vaknade utvilad.
– va på gymet redan 8.45.
– körde 70 minuter stenhård träning.
– va på öppna förskolan med sönerna o maken.
– träffade massa Goa kompisar jag inte sett på länge.
– fick offert på flyttstädet, mycket billigare än jag räknat med 👍😄
– va i stallet och min stora dotter följde med på sin första ridtur i skogen med mig! Lovely! 😍
– sjukt fint väder dessutom, solsken o gnistrande snö!

Kommer bli en tippenhelg efter denna start på helgen! Även att jag ska jobba lördag och söndag!

20150206-195238-71558091.jpg

No comments yet

Kommentera

