Skip to content

Mördarpasset from HELL.

08 januari 2015

Ok. Bodypump igår. Det va ett tag sen, men herregud – jag kände mig strong där i början 💪 ändå. Många nya som var med också = jag blev en av de som körde me tyngst vikter.

Men. Herre. Min. Gud.
Lastade på lite väl optimistiskt där. Var så slut i mina muskler, framförallt armarna, när jag körde hemåt att jag fick mjölksyra bara genom att ratta bilen i rondellen liksom. Ni hör ju – inte lika 💪 på riktigt som i guider alltså 😜

No comments yet

Kommentera

