Skip to content

Just nu, från en bar i Turkiet!

31 augusti 2014

Fotboll på tv. Mini sover i yoyo’n. (babyzen yoyo).

Mest den, vagnen, jag ville uppdatera om faktiskt! Jag ÄLSKAR DEN!

Vi har haft den ända fram till planet, haft den som handbagage, smidigt vid arrival i Antalya, behövt snabbt packa ihop den på fullproppad dolmus, på trång beachrestaurang. Mini sover bra i den, liggläge är helt tillräckligt för att han ska trivas! Varukorgen är liten men lång o det får plats mer än man tror (mer än i en traditionell paraplysulky) och den är så lätt
Att bära upp för trappor och sånt SJÄLV med Mini i. Den väger ju bara ca 5 kg.

Jag är imponerad av denna lilla smidiga vagn. På riktgt alltså. Den är den snygg också ! Visst där är ju smaken som baken men jag tycker den är clean och snygg!

Lättkörd utav bara tusan med. Är glad att det blev denna och inte ett Bee. Nu vet jag ju inte hur ett Bee är att köra
Men hade inte velat byta efter allt jag vet om yoyo’n nu!
I LOVE. Maken också, tycker
Den är outstanding!
👍❤️

20140831-171942-62382173.jpg

No comments yet

Kommentera

