Skip to content

Gymet 1 1/2 timme.

20 maj 2014

Åkte direkt till gymmet efter förskolelämningen idag. Mini brukar ha sin förmiddagssovpass då så då är det lätt att ha honom med där inne.

Blev ett gött pass, testa på lite nya övningar bl.a. Med en kettlebell, fria vikter och latsdrag. Inte så tungt då jag är rätt osäker än på tekniken, men ändå stolt över mig själv att jag äntligen vågade mig in på den blå mattan 😃👍

3,7 km rodd började jag med och sen resten styrketräning. Skippade ben/ rumpa idag då jag fick ont i knät efter senaste löppasset. Känns inget idag men ville ta det lugnt iaf.

20140520-142950-52190281.jpg
Yay, äntrade blå mattan idag – fria vikterna! Scary men kul!/

No comments yet

Kommentera

