Skip to content

Inget är som väntans tider!

12 maj 2014

Lillis är på genrep inför en konsert som hon ska dansa på ikväll och i morgon, under tiden tänkte jag kolla efter doppresent och bara flanera lite i lugn o ro med bara Mini i släptåg, som dessutom sov i barnvagnen. Skönt!

Mindre kul att det regnade och jag inte hade något paraply. Hittade ingen present men väl ett kort! Träffade dessutom på en gammal kollega, alltid trevligt!

En ny starbucks hittade jag också inne på Konsum. Dubbleshot espresso, väldigt god men smakade ungefär som de vanliga lattena tyckte jag nog.

Dagen har gått i ett annars. Direkt på morgonen in till VC för att lämna ett prov, sen till Willys för veckohandling. In på A6 efter det, byta ett par skor som var för stora och lämna in Litens ena par glasögon för reparation (igen!) och sen hann vi med en lunch med maken också, på Ikea.

Sen hemåt, in med alla mat, ge kidsen mellanmål och sen iväg till genrepet och där möta upp maken som tar med två av barnen hem igen och jag är som sagt här och väntar nu. Mini fick följa med mig av den enkla anledningen att maken är fotbollstränare och det är träning idag. Inte lätt att ha en bebis på armen där inte ! 😃

I morgon blir det mammaträff och sen på kvällen har jag tänkt hinna med ett löppass innan maken åker iväg på föreställning (samma som idag) med Lillis.

Full fart – mamma”ledig” – jo man tackar ha ha! 😜

Alltså fatta – hur långt inlägg blev inte detta??? Det va inte igår inte som inläggen av längre än typ 5 rader Hö Hö.

20140512-172001.jpg

No comments yet

Kommentera

