Skip to content

Härliga vår!

03 april 2014

Jag har blivit frisk! Yeey!
Eller ja, va bättre redan i helgen som va! Har haft en ganska lugn vecka hittills, lite träning och igår gjorde jag mitt första löppass här hemmavid! Är riktigt stolt! 5,3 km – sprang hela tiden och det kändes super!

Idag har vi varit på öppna förskolan, sen köpt och planterat lite blommor till utekrukorna, Lillebror och jag! Det blev så fint så!

Sålt hans brio spin idag också! Med lite sorg, gillade den vagnen verkligen men den används aldrig längre så bye bye till den!

Dessutom betyder ju det att Mini får en annan vagn sen när han hamnar i sulkyåldern, och den tanken väcker den lilla vagntoken i mig 😉

Imorgon ska vi köra husvagnen till säsongsplatsen! Äntligen!

No comments yet

Kommentera

