Skip to content

Endast tomten är vaken…

14 mars 2014

Och det är jag då Hö Hö. De andra sover. Jag sitter och småkollar tv, ska väl snart lägga mig också.

I morgon ska jag köra mitt första styrkepass på egen hand. Har knappt nån aning men kör väl på de maskiner pt:n visade i tisdags antar jag. Hoppas det är lite folk där :-0

Det gick bra att köra de ca 30
Milen idag. Förutom när Mini blev skitlessen o jag inte kunde stanna på en stund eftersom det va motortrafikled :-0 fasen alltså va dålig man känner sig:( han hulkande o kippade efter andan så ledsen han va 😦
Men en amningstund o sen va han någotsånär nöjd innan han somnade i alla fall så resten av hemresan gick bra tack o lov!

20140314-221902.jpg
Tv och ett glas vin i min ensamhet.

No comments yet

Kommentera

