Skip to content

En bajsig tråkig dag.

04 mars 2014

Hade bestämt semlefika på Babycafe med klädbytardag dag idag! Lite strosande på stan efteråt hade jag med tänkt.
Sminkad o klar får jag ett mess på fejjan att kompisens dotter är sjuk 😦
Så tråkigt 😦 mest tråkigt för dem såklart, som inte är krya.

Jag tänkte först åka ändå men ångrade mig sen och tänkte ta en promenad här hemma istället.

Väl hemma träffat jag på en sur tant, pratat en stund med henne och tappar helt lusten att gå på promenad.

Sitter sen i soffan och är så trött så trött typ hela dagen.
Gör mig en macka till lunch. Tappar den på golvet med mjukosten neråt. Blä. Sista mjukosten dessutom.

Missar en overall på tradera med några sekunder för att mobilen hängde sig med. Hade lagt högre bud än den gick för dessutom.

Huvudvärk har jag med. Noll energi. Maken ska dessutom komma hem senare. Jag kan inte gå på zumbapass.

En riktigt bajsig dag med andra ord.

20140304-161215.jpg

Nu upptäckte jag dessutom att alla foton från mobilen är ”borta”. Dom har åkt iväg med iCloud tror jag för jag aktiverade det igår…. Vart kan man finna dem igen?

No comments yet

Kommentera

