Skip to content

Utan kaffe – Aldrig igen!

17 februari 2014

Jag är sjukt beroende av kaffe. Trodde inte det, men efter idag vet jag. Kaffet tog slut igår morse, orkade inte åka in och köpa mer igår utan tänkte “Jag får väl ta klara mig i morgon!”. Så inget kaffe i morse resulterade i en dunkande huvudvärk, ett hiskeligt humör och trötthet from hell – sov middag med Mini i 2,5 timmar och var fortfarande trött när jag vaknade!

 

Uschanemejj säger jag bara!

Nu är kaffeförrådet påfyllt i alla fall, min huvudvärk och trötthet borta också.

 

Här hemma idag så har maken lagat nachosgratäng. Sjukt gott och sjukt enkelt! *tipsar*

 

Jag har fort gjort lite nyttigheter också, trots huvudvärken:

* Bokat inför lördagens stora lekträff med alla kusinerna (18 st!!!)

* Bokat tid för pedikyr – nu på onsdag! (längtar!!!)

* Varit inne på Nordic Wellness och hämtat prova-på-vecka-kort! (OMG!!!)

I morgon blir det Babycafé inne i stan och sedan på kvällen make-up utbildning med LR! Ska bli riktigt roligt!

 

 

Nachosgratäng | Recept ICA.se

nachosgratang-v06-2014-717211

No comments yet

Kommentera

