Skip to content

Träningsvecka som gått!

11 januari 2014

Min träningsvecka går från sön-sön eftersom runkeeper räknar så och har inte fattat hur/om man kunde ändra det. Började alltså med nyårslöftet ”15 km minst i veckan” förra söndagen, så har just avslutat min första hela vecka.

Gick bra! Med råge! Men så brukar det ju va när motivationen är på topp.
Tänkte belöna mig med en träningstop om jag håller 15 km/ vecka till mitten av februari. En sån som håller svetten borta för som det är nu…. Shit va svettig jag blir! Är ju dusch direkt som gäller efter en runda!

Nu i veckan är en långpromenad med mamma inbokad samt –hör & häpna– ett mamma-core pass på Friskis & Svettis inbokat på onsdag! Fråga inte va det, för det vet jag inte ens själv! Man kunde ta med bebisen i alla fall, så det va ju toppenbra!

Veckans siffror från runkeeper:

20140111-200423.jpg

No comments yet

Kommentera

