Skip to content

Inget kul att vakna en kvart EFTER att skolbussen åkt!

09 januari 2014

Vi försov oss i morse! Eller rättare sagt JAG, eftersom det är ju jag som går upp och väcker barnen. Förstår inte hur… måste stängt av istället för att trycka på snooze eller nåt. Försover mig aldrig annars! Detta är kanske 3:dje gången i hela mitt liv som jag försover mig! Well well…. vaknade 7.45 – släppte av barnen i skolan 8.07. Då har vi också 1 mil att köra så det var verkligen snabba puckar!

 

Smörgås blev det i bilen på vägen, jag och Lillebror åkte utan strumpor men väl ombytta och fina. Mini hann att få ny blöja och rena kläder också. Bra jobbat av oss tycker jag!

 

Annars idag så är ju Lillebror hemma med mig och Mini. Vi har varit nere vid sjön och kastat stenar i vattnet. Lite blåsigt och regnet hängde i luften.

 

Nu väntar vi på att Liten ska komma hem med skolbussen, så ska vi ta ett mellanmål och mysa lite framför tv:n. Är ju verkligen grått ute idag. Lillis går längre i skolan idag så hon kommer inte förrens 15.

No comments yet

Kommentera

