Skip to content

Göteborgs”weekend” med familjen!

05 januari 2014

Visst är det skönt med ledighet!!! Min man har varit hemma sedan 18 december nu, börjar igen 7 januari. Härligt! MEN – jag börjar längta tillbaks till vardagen nu. Rutiner är min grej!

Nu sover barnen länge typ till 10 ,maken går upp med dom o låter mig o Mini sova vidare. Idag åt vi frukost 11.30. Hela
Dagen är ju förbi känns det som. Visst är det skönt men jag hamnar i fel dygnsrytm – nu ligger jag här kl 01 o kan inte somna.

Lyssnar på ett gammalt avsnitt av Karlavagnen på P4. Ha ha, pensionärsvarning på den eller?!
Mannen är vaken, kollar på NFL match, inte direkt min grej att gå upp o joina heller.

Onsdag-torsdag denna vecka tillbringade vi i Göteborg hela familjen. Jättemysigt! Naturhistoriska, restaurang, hotell och shopping!

Mini-semester är kul för hela familjen, man borde unna sig det oftare faktiskt! Gick riktigt bra nu med 4 barn också, även om Mini inte alls ville sova under restaurangbesöket men han va på gott humör iaf och det va ju bra. De andra kidsen va hur duktiga som helst när vi va ute, dock så är ju nattningen av Lillebror en historia för sig nu för tiden :-/ suck. Men men. Det ska ju inte va lätt jämt….. :-/

20140105-011443.jpg

No comments yet

Kommentera

