Skip to content

Nyårslöften såklart!

28 december 2013

Nyårslöften brukar jag förresten inte ge några… men såklart man har önskningar inför det nya året, som man själv får ta största ansvaret av att de blir av. Inför 2014 så önskar jag egentligen inte mer än att vi alla får vara glada och nöjda och friska!  Det önskar man ju alltid, nyår eller ej.

 

Annars så hoppas jag att 2014 ger mig detta:

* En resa innan jag börjar jobba igen, men det är ju redan bokat så den önskningen lär ju bli uppfylld iaf 😀

* En ny husvagn.

* Ska ha som mål att promenera 15 km i veckan.

* Gå ner alla gravidkilon innan jag är tillbaks på jobbet i september.

No comments yet

Kommentera

