Skip to content

Laddar, laddar, laddar….Hejja hejja hejja!

24 oktober 2013

Här sitter jag och laddar inför att ta fram damsugaren. Å det är så svårt att bara göra´t tycker jag. Vi har ett otroligt lättstädat hem, så det tar inte lång tid alls men ändå är det så svårt att få tummen ur. SUCK på mig själv.

 

Min man är hemma idag, han är ledig varannan torsdag. Hemma-hemma är han förvisso inte, för han följde med Lillis till skolan istället för att se hur en skoldag fungerar. Lillis tyckte det var jätteroligt, hon har tjatat länge om han inte kan följa med. Så Mannen och töserna traskade ner till skolbussen i morse medan Lillebror och jag fortfarande sov.

 

Nä – NU får det ske. Har redan dammat och städat toan så nu får det fasiken bli gjort! Bye bye – cleaningtime!

 

P.S. 10 dagar till BF idag…fatta!!! I morgon är vi nere på ENSIFFRIG nedräkning. Helt sjukt.

sommar 2013 003

En liten mini, snart redo för utsidan.

No comments yet

Kommentera

