Skip to content

Lugn torsdag efter kunskapsonsdag och biotisdag.

17 oktober 2013

Hade massa planer igår på saker jag och lillebror kunde hitta på. Öppna Förskolan, kolla in en nyöppnad butik i grannstaden, åka till A6 mm.

Men nu känner jag bara…. Nää…. Orkar inte. Är verkligen trött typ jämt och bebisen ligger och spjärnar med sina ben, armar och Gud vet vad det är, åt alla håll och kanter i magen. Spänner och stärker och gör ont.

Så ändrade planerna lite. Lugn torsdag blir det. Lite plock, städ o tvätt så slipper man det i helgen sen.
Schamponera och klippa hunden, behövs verkligen.

Va intressant som vanligt på utbildningen igår, men man blir trött av kunskap hela dagen. I tisdags va jag och min man på dejt – restaurang och bio. Det blev man också trött av, åt dessutom så himla mycket att jag fick ont i ryggen och knappt kunde sitta i biostolen sen :-s.

No comments yet

Kommentera

