Skip to content

Friday fri dag.

11 oktober 2013

Fredag idag. Skönt. Fredagar
Är ju min ”lediga” dag eller va man ska kalla det. Lillebror går på förskolan 9-15, och tjejerna är i skolan. Det är ju pluggtid egentligen men lite annat hinner man ju med också.

Idag har jag i alla fall prioriterat: VILA.

Gick och la mig efter lämningen (och lite jobb i tvättstugan och rengöra spisen mellan knapparna och sånt jag bara va tvuuuuungen att göra just då). Satte på P2 Klassisk musik nonstop och somnade efter en stund. 1 1/2 timme sov jag minsann. SÅ SKÖNT!

Sen blev det lite lunch, en chai-latte och så gjorde jag de inlämningsuppgifter vi fick i skolan i onsdags. Hann precis klart innan det va dags att hämta barnen igen!

Hem och laga lite
Middag, färsk pasta med krämig fläskfilésås. Jättegott va det!

Ikväll är det disco för tjejerna, Litens första! Hon riktigt strålade av förväntan!
Hoppas lillebror lägger sig tidigt så blir det en lugn och skön fredagskväll med lite egentid utan barn med 😉

20131011-182623.jpg

No comments yet

Kommentera

