Skip to content

Börjar komma lite in i floowet nu.

23 september 2013

Har ju varit hemma 20 dagar nu. Börjar känna mig lite mer i det rätta floowet nu tror jag. Även fast jag mest är rastlös…..

Har idag varit en sväng till Hjo. Skulle köpa vitsåpa till vårt golv – nästa helgs projekt – passade på att hämta ut en gratis babybox på Apoteket där. Lekte lite o Stadsparken med Lillebror innan vi åkte hemåt igen.

Eftermiddagen va lugn. Lillis lekte med en kompis här. Mannen slutade tidigt idag så jag vilade en stund medan han fixade middagen.
Lite fotbollsträning och sen slapp framför tv:n.

Kollade igenom fotona från Samos med….. Åh! Jag vill tillbaks!!!! NUUU!!!!
Älskar den söta lilla ön.
Funderar på vart och om vi ska nånstans nästa år. Samos ligger lätt i topp, Side också. Eller nåt helt nytt ställe?! Man får se vad och om det i sp fall blir.

20130923-223425.jpg

No comments yet

Kommentera

